söndag 23 augusti 2009

Däckad av flaskan

Nu har jag missat 2 timmar sömn - Oki jag har fått pysslat lite under tiden vilket varit skoj. Sytt en mössa till sessan, får se om den passar bara när hon behagar vakna. För vid 10 var jag supertrött och funderade på att sova, men då hade hon sovit i ca 2 timmar och då brukar ju hon vakna- BRUKAR!!! Men inte ikväll inte. Hon verkar helt däckad av ersättningen hon fick efter amningen vilket är skönt för henne...

Slår vad om att så fort jag lagt mig ner så vaknar hon och ska ha mat... det slår aldrig fel. Därför är det lättare i vissa lägen att vara vaken, men det fick man sota för idag. Trevligt lördagssällskap man har ;)

1 kommentar:

Elof the Whiskey master. sa...

Stackars kusin, men det kunde jag ha sagt att ni skulle få det tufft när Zelda var född, eller sade inte jag det?