måndag 1 februari 2010

Bilder från Januari

Busungen

Firade gudfar på hans födelsedag

Åkt rutschkana med mamma. Det var skoj!

Gungpremiär :D

Titta så stor jag blivit.

Vecka 4 2010 så
  • var det himla roligt att blåsa ut luft genom munnen. Göra pruttljud på mammas mage eller blåsa in i pipmuggen ;)
  • kan jag gå 10 steg baklänges när någon håller i mig.
  • vågar jag släppa en hand när jag står upp
  • kan jag åla mig baklänges och fastnar ofta under möbler
  • trillade jag ur sängen första ggn och mamma och pappa blev skraja. Jag mår finfint.
har jag tur nu så hinner mamma uppdatera lite oftare vilka bus jag hittar på men det är ju för allt i världen inte säkert. Beror ju på hur mkt jag sover och som alla vet är jag inget bra på att sova räv ;)

1 kommentar:

Sjöormen sa...

Herregud vad fort det går! Var ju alldeles nyssens hon var en liten pluttig bäbis!