söndag 30 november 2008

Det hjälpte

Japp, mina Seaband har varit en gudagåva idag. Jag har varit på benen och fått gjort mer hemma än vad jag gjort den senaste månaden (vilket inte varit mycket). Så underbart skönt måste jag bara säga. Idag ska JAG tom laga maten här hemma. Det var längesedan och än går det ver förväntan. Det värsta idag har varit doft av snus och rök. Sen en hemsk dagenefter doft från festandet igår urk.

Dagens bevis på knyttets existens:

För att knyttet ska få plats här hemma så måste vi omorganisera vår lägenhet lite. Idag har vi en 3:A med fin uteplats och man flyttar inte bara sådär. Så därför har vi bestämt att klädkammaren ska få bli vårt data/hobbyrum och Knyttet ska få sovrum 2. Och för att detta ska gå i lås så krävs givetvis lite planering och arbete och pengar, vilket vi idagsläget inte har mycket av några av punkterna. Men vi har bestämt att knyttet ska få ett djungelrum och så får det bli. Har sprungit lite i affärer och då kan man ju bara inte låta bli att fantisera lite oxå. Är ju bra lång tid kvar men hittar man något som passar så får det bli det. Så idag har knyttet fått några fina kuddar till sitt rum.

Inga kommentarer: