tisdag 13 januari 2009

Shoppat lite böcker

Så har de äntligen kommit. mina böcker som jag beställde på juldagen från adlibris.se. I vanliga fall är de himla snabba men denna gång var alla böcker försenade från leverantören. Vilken tur man har alltså. Nu blir det till att läsa, återkommer med kommentarer efter jag läst böckerna.

Följande böcker kom i paketet:

Handbok för gravida
Denna kom i separat paket så den har jag börjat läsa. En än så länge lättläst pocket som tydligen ska ta upp saker som läkaren inte tar upp under och efter graviditeten. Och det är klart, i dagsläget så träffar man ju ingen läkare om inga komplikationer uppstår så det är väl klart att de inte tar upp något med en ;)




På smällen
Skriven av Ann Söderlund och henne gillar jag från TV så hoppas den är lika lättsam och avslöjande som hon är i sina TVprogram.





9½ månad
Ännu en pocketbok som jag tänkte läsa för skoj skull.






Ett barn blir till
Senaste upplagan med mästerfotografen Lennart Nilssons underbara fosterbilder. Här ska bläddras och njutas av vårt lilla knytte. Enda faktaboken som kom med i min beställning.





Har du tips på andra böcker som är läsvärda så tipsa gärna.

Inga kommentarer: