torsdag 3 september 2009

Ensam mamma på äventyr

Idag var jag iväg hemifrån utan Zelda en stund. Hann med ett besök på Gekås då det var ett par saker som behövdes här hemma till lillan, det lite roligare hamnar på bild, men tråksakerna slipper ni ;)

Mest nöjd är jag nog med att jag hittade de svarta strumpbyxorna,
20:-st jämfört med de för 160:- som jag hittade i stan.


En rosa saccosäck med Barbapapa på
(var ett spontanköp)

så nu har jag och Zelda testat på att vara i från varandra och jag tycker det gick riktigt bra.

Lillan växer så det knakar så det knakar, gjorde en gaderobsinventering för nästa storlek... man skulle tro att det ska bli sommar. Allt är kortärmat och inga byxor, så nu får symaskinen ett uppdrag här hemma. Men hoppas ju att det dröjer ett par veckor till...

Inga kommentarer: