onsdag 2 september 2009

Stora prinsessan

Kan ni tänka er att det redan gått 6 veckor sedan prinsessan kom till världen?? Jag kan det inte i alla fall, dagarna de bara går och det händer saker hela tiden för att inte tala om hur mycket hon vuxit. Hade jag haft något krumilurpiller som Pippi så hade jag gett henne det bums.

Zelda i sin fina klänning av gammelfaster Birgitta
& gammelfarbror Ingemar

Dagen firades mycket högtidligt sådär mitt i veckan. Hälsade på Zeldas pojkvän Leon och hans mamma. Tog en lång härlig promenad i sommarvärmen. Sedan mysig fika på deras uteplats. Hem en vända för att göra oss fina och även fixa lite hemtrevligt (mörda dammråttor) innan vi åkte ut en vända till men nu på 60års kalas för en kollega. När Zelda väl var matad för 100ggn igår så hälsade hon fint till mammas alla kollegor. Mysig kväll i Frillesås var det.

1 kommentar:

Kusin Mathilda sa...

Gud vad stor hon börjar bli. Får komma och hälsa på henne snart har ju aldrig träffat henne. hehe deta är ett skoj jag kan ju vara barnvaktnågon gång .