fredag 13 november 2009

Babysim

Visade Zelda boken om babysim idag. Så fort hon fick se framsidan med en badande baby blev hon så glad. Skrattade gott och pratade länge om den. Hon ser nog fram emot simmandet för idag på föräldragruppen tränade hon torrsim. Blev dock något arg när hon inte kom någonstans ;) Nästa söndag kl 8 börjar det. Tidigt som bara den men det ska nog gå, det får gå helt enkelt.

Vi kan nu stoltsera med 7 kg ren kärlek här hemma. Även om vi ska till BVC på måndag kunde jag inte låta bli när jag ändå bytte kläder på henne på föräldragruppen (hon passade på att rulla runt och träffa en kräkfläck på golvet). Vågen visar på 7060g samma vikt som jag hade vid min 9 3/4 månads kontroll enligt min egen bvcjournal. Tja, Zelda är ju 3 3/4 månad, vår lilla kompakta charmtroll.

1 kommentar:

Sjöormen sa...

Man blir helt varm i hjärtat när man läser om er! :-)