onsdag 4 november 2009

Fest i dagarna 3

kan man säga att vi hade i helgen.

I fredags firade vi Zeldas namnsdag Isabell. Har man bara en per år så måste den ju firas med stil. Så mitt i förberedelserna till dopet blev det ett litet kalas. Mormor och morfar, moster Evelina & Sven och så klart mamma och pappa. En kladdkaka och rosa grädde var det tänkt. MEN sen när har de smaksatt karamellfärgen och tagit bort droppinlägget?? och istället satt det på Whiskeyflaskor?? Jag bara undrar vill man ha mycket Whiskey eller mycket färg? I alla fall så blev grädden oätbar och ny fick vispas.

Ett namnsdagskalas utan paket vore ju trist så lite fint blev det.

Mormor och morfar gjorde paket med haklappar
(namnet var ju hemligt tills dopet egentligen)

Av mamma och pappa
Barbapapa påslakan, Superbabybody och en pepparkakspyjamas.

Det var fredagens kalas det!

När jag fått lite bilder från dopet så kan jag börja blogga om det.

1 kommentar:

Zeldas gudmor sa...

haha, ja jag har ju smakat godare grädde ;) men detblev bra till slut! ett mysigt kalas =)