onsdag 7 oktober 2009

Lite smått och gott

har jag shoppat senaste veckan. Förra veckan var det visning av barnkläder från Gangstar hittade ett par coola byxor som jag köpte till Zelda. Visade sig att om man köpte en överdel så fick man byxor till halva priset, så när min shopping var "över" så fick det även följa med en klänning för den stora summan av 40kr extra. Kläder går ju åt och det är förhoppningsvis kläder hon kan ha ett ganska bra tag. Bra med lite julklappar liggandes redan ;)

I morse när jag loggade in på facebook så visade det sig att madde hade meandi-visning nu ikväll, så dit for jag helt barnfri. Prinsessan som hon är här i familjen så ärades hon med en tunika med Pussgroda på - Såklart. Tro nu för allt i världe att Zelda bara får märkeskläder. Åhnej, här är det Gekås, begagnat, hemmagjort och annat med... men ibland kan det ju vara kul att ha något extra.

Zelda fick minsann paket idag av mormor. Tack tack. 2 st superfina bodys att ha nu i höst...

På tal om paket... på vägen till Madde nu ikväll stannade jag till på Karlssons, hittade värsta bästa namnsdagspresenten till Zelda. Bäst att slå in den... och så julklappen från igår. Nu har det börjat... kan ju inte avslöja paketen ännu så idag blir ett bildlöst inlägg...

Inga kommentarer: