fredag 19 mars 2010

Klockan 5

tycker jag faktiskt är liiiiite tidigt att gå upp måndag-söndag. Men lilla damen här hemma tycker det är alldeles ypperlig lektid då. Nu tar inte jag alla morgonpass för snäll som jag är parkar jag lite kärlekfullt på Thomas så får han gå upp (han ska ju ändå upp på praktik) och då får jag gosa ner mig i sängen tills strax före 6 (alltid något).

frukosten har idag varit avklarad sen halv 7, mellanmål intaget men någon morgonlur har det inte blivit ännu (envisa unge). Har lite att fixa då vi ska till simhallen om en stund. Lunch ska förberedas och väskorna ska packas. Nåja, har ju en hel timme på mig och dessutom ska kläder bytas. Men eftersom man inte kan lämna henne obevakad en sekund så hinns inte mkt med.

Fullt upp med andra ord

trevlig helg på er

Inga kommentarer: