lördag 28 februari 2009

Bye bye navel

Oj va fort det gick. Senast i onsdags eftermiddag stod jag och tittade på magen och naveln såg ut som den brukade. Men igår... när magen växt som en galning (så känns det) så var den inte längre sitt forna jag. Kanske var jag bara svullen, för ligger man dubbelvikt i soffan som jag gör nu så kan jag åter se den... men det är säkert bara en tidsfråga innan den är borta på riktigt i så fall.

På kvällarna är man så stor att man skulle kunna tro att man gått en månad längre än vad man gjort. Men på morgonen så har den backat lite. Var hos min mamma igår, hon tycker min mage är gigantisk. Är ju faktiskt inte halvvägs ens än - men ganska snart. Nu ska jag fixa i ordning mig för sen bär det av till Baby och barnmässan med Knyttets pappa och mormor. Knyttets morfar åkte förbi skylten till den i förrgår, då sa han att hans fru skulle dit som idag. Han kollegor tittade på honom undrande om de skulle ha en sladdis. De har förövrigt bara 5 barn så en mer eller mindre ;) Nä skoja där faktiskt. Då sa han att han skulle bli morfar till sommaren. Grattis!

Inga kommentarer: