lördag 21 februari 2009

Redan börjat boa??

Eller vad ska man säga. Har äntligen fått tummen ur och börjat fixa till här hemma. Vi har bott här i ett år, och först nu börjar det dyka upp saker på väggar t.ex. Vi har hittills fått iordning klädkammaren som blivit ett data/syrum som vi är ganska nöjda med. Eftersom det är en hyresrätt har vi inte så stora möjligheter att göra så mkt, så väggar, golv och tak har en del kvar att önska, men funktionen är där.

Sovrummet är så gott som färdigt, likaså badrummet. De skall bara städas, men det är ju hela lägenheten i behov av så det kommer när tid finnes.

Det senaste tillskottet är vår nya tv-bänk. Så bra det blev tycker vi båda två. Tyvärr är hyllan som skall upp på väggen förlång så den får bytas... På den hyllan skall mina saker från http://www.partylite.se stå



Beställde detta doftkrus, afrikanskt tema eftersom det är det vi ska skapa i vardagsrummet är det tänkt. Luktar nyduschad man *gott*


Hur jag än letade så hittade jag ingen bra bild på de ljuslyktor som jag skall få i födelsedagspresent av mamma & pappa. Inte heller på min lampett... men kan ju ta en IRL-bild sen.


Har en vägg kvar i vardagsrummet som det inte finns något på, kanske dags att beställa tavlorna från gallerix som vi varit och tittat ut. Så fina de är. Eller kanske man skulle göra som på jobbet och köpa några tavellister och sätta fina ljus på dem. Nu blev jag osäker - får smälta mina idéer lite.

1 kommentar:

Sjöormen sa...

Ni kommer att ha rena utställningslägenheten sen! Blir nästan lite avis... Vi har halvfärdigt sovrum, rörigt datorrum och knappt ens påbörjat vardagsrum...