söndag 14 juni 2009

I morgon är en stor dag

nu händer mycket på kort tid, hoppas så klart på positiv respons i dem.

  1. Ska redovisa min Pim3, bara göra en liten justering på den först. Ska bli spännande att se vad de andra gjort för något. Mitt fronterrum är med klart. Så skönt att jag hann klart, ska njuta av mina 3 dagar semester sen ;)
  2. Hoppas få svar på tentan i Små barns språkutveckling håller tummarna att den är godkänd, men det tror jag.
  3. Hoppas på svar i examinationsuppgiften på Små barns matematik... alla som gjort den tror på komplettering, så även jag efter att läst igenom den med nya ögon. Men att lägga till några rader ska väl inte vara för betungande.
  4. Påbörja storstädningen inför midsommar, katterna åker på sommarkollo (läs till mina föräldrar) en vecka så nu ska katthåren bort och det mesta tvättas.
Mitt liv kan gå under parollen, ut med det gamla, in med det nya. Så känns det verkligen nu, massa avslut men också början på något nytt. Undra vad för projekt som väntar i framtiden, spännande att se. Snart dags att sova, men lite mat och pill på redovisningen till i morgon så kan jag sova gott en extra halvtimme i morgon. Sov ju bort halva kvällen innan med.

1 kommentar:

Linda W sa...

Ditt framtida projekt är... trummvirvel.......... bli mammaaaaa!!!!!! :) Det tar mer tid än man tror. Men åååhhhhh så mysigt! :)

Kram L