onsdag 17 juni 2009

Patientbricka??

Det står i alla mina papper att den ska följa med till förlossningen -samt att den ska vara aktuell. Nu har jag ingen sådan och i morse begav jag mig därför till sjukhuset för att fixa en så att den ligger säkert i väskan. Det är verkligen lättare sagt än gjort. För att få skaffa patientbricka måste man ha kallelse!!!!
Försökte fint med att jag beräknar föda barn om ca 1 månad och då behöver man en.
-Får jag se din kallelse??

Sen NÄR får man kallelse till förlossningen?? Något som jag missat?? Jag var verkligen inte glad på kärringen i luckan när jag gick därifrån. *morr*

Men nu har jag en i alla fall. Tänkte ringa och fråga förlossningen vad det är för kallelse man måste ha för det verkar helt klart som tanten i luckan fått det hela om bakfoten eller vaknat på en väldigt konstig sida.

Inga kommentarer: