onsdag 3 juni 2009

Sakna magen efteråt?

På forum pratas det en del om man kommer sakna magen efteråt? Även om jag egentligen har världens bästa graviditet så skulle väl jag kunna vara gravid för alltid. Men NEJ tack.

Jag saknar
  • min tidigare smidighet
  • att kunna sova hur jag vill
  • att kunna ha vilka kläder jag vill
  • att kunna sitta hur jag vill
  • att någon gång få vara ensam för Knyttet förföljer mig verkligen hela tiden ;)
  • att åter få rå om min kropp själv
  • att den inte längre är allmän egendom
Så svar nej, jag kommer nog inte sakna magen. Och efter Knyttets framfart ikväll så kan man bli trött för mindre. I 2 timmar (sedan jag vaknade upp från min powernap) har den slagit volter och jag vet inte vad konstant - magen rör sig åt alla håll och hade man kunnat studera insidan så borde den vara blåslagen vid det här laget. Men jag är faktiskt glad över att jag mår bra och inte har några komplikationer.

Inga kommentarer: