söndag 7 juni 2009

Morbror Fredrik fixar...

Knyttet har minsann initiativrika morbröder och mostrar. Igår när flertalet av dem var här och spelade kubb, drack öl och whiskey, grillade och såg den där matchen så skapade morbror Fredrik en grej till Knyttet. Utanför dörren till Knyttets rum står en jättestor sparbössa i Colaflaskformat. Kan ju se ut som en sparbössa men som på många andra besöksmål t.ex. "Katthult" så är det numera boxen där visningspengen för Knyttet ska läggas ;) För att vara på den säkra sidan så har redan Fredrik, Calle och Björn betalat för de skulle minsann ha första visningen. Så kan det gå...

Dagens eller en annan dags projekt blir att sätta upp skylten för det hamnade på min lott. Men snart har jag en massa ledig tid... snart. Ska bara göra en datauppgift först, men tror nog det ska gå bra för jag fick en massa bra idéer innan till den när jag tog en lååååång skön dusch. Lika bra att ta tag i den så jag kan få respons på den av vår Pimexaminator i morgon... för på torsdag ska den vara inne.

1 kommentar:

Evelina sa...

Det är lugnt! mammsen har laddat upp med ett helt kilo. Tror inte jag orkar dricka upp allt det innan du kommer ;) ses snart! kram