onsdag 8 juli 2009

En dag som hemmafru

Idag har jag nog verkligen gjort mig förtjänt av en duktighetsstämpel. Enligt mig själv i alla fall. Hann med en hel del under min dag som hemmafru bl.a.

  • baka 3 sorters kakor
  • städa skafferiet
  • städa köket
  • diska 3 maskiner disk
  • tvätta 4 maskiner tvätt
  • städa badrummet
  • städa sovrummet
  • handlat en massa bra saker
  • sen skrev jag ihop förlossningsbrevet
  • och sist så är BBväskan nästan packad... mina kläder hänger på tork och godis och dricka är fixat :D
När maten är klar så ska jag bara gå och lägga mig, så trött i fötterna, men nöjd över dagens insats. Kan tilläggas att Thomas fixar en del han med just nu. Fått i uppdrag att måla om en lagerhylla som ska få agera förvaring i badrummet samt monterat bilbarnstolen.

I morgon är en ny dag och nya doningar som ska göras. Men på kvällen blir det mys, då kommer Calle och Jennie över och grillar. Var längesedan vi var allihopa.

Inga kommentarer: