fredag 10 juli 2009

Nu är det helg :D

Inte för att det verkar göra någon skillnad nu när det är semester och bara regn och tråkväder men i alla fall. Thomas jobbar natten så jag och Knyttet inleder helgen med en sockerdopning innan sovdags. Ischokladglass med chokladsås och maränger :D

Jag och Knyttet har deltagit i ett antal tävlingar för att försöka vinna något, men resultatlöst. Idag gick jag för skoj skull in och kollade vilket nummer jag hade, och vilket nummer slumpgeneratorn valt. Jag hade 18... 19 vann. Typiskt!

Idag har Knyttet fått lite sommarkläder, har ju varit så varmt så alla långärmade bodys mm kanske är för varmt när liten behagar komma... fattas en halskantning och så ska knapparna slås i sen är det klart.

Sen har jag och Thomas gjort värsta fina grejen idag till Knyttet. H*n ska få en avgjutning av magen där h*n bodde de första månaderna och på denna ska vi göra ett stort fotocollage för det lär nog bli några kort tagna på den lilla varelsen.

Här lär inte bli någon bebis inatt, för Anna var snäll och sa att man är inte förkyld när man föder barn och min näsa är inte frisk än från förrförra besöket på förlossningen. Trots att vi åt värsta chilistarka musslorna till kvällsmat.

På söndag firar jag och Thomas 2 år tillsammans. Puss på dig prinsen

Inga kommentarer: