söndag 12 juli 2009

Leja hjälp

Japp, det har jag gjort till en del saker redan. Man får ju inte vara dum, varför göra allt själv när det faktiskt finns personer i ens omgivning som kan sakerna mycket bättre??

Det senaste i leja hjälp är i bullbakning. Min kusin Elof har ju gått och läst till konditor på gymnasiet så han om någon i släkten borde ju kunna det här med bullbak. Så jag beställde smarriga krämfyllda bullar (min favorit) och så vanliga kanelbullar. Så nu kan jag koncentrera mig på "bara" kakor och att fylla frysen med lite färdig mat. Återstår att se vad man hinner.

Har roat mig idag med att göra en snuttefilt till Knyttet. Hoppas h*n gillar den. Färgglad är den om inte annat och pryder sin plats i vaggan just nu.

Knyttets snuttefilt

I morgon står Ikea på programmet, måste börja fila på en shoppinglista så det inte blir för dyrt :P

Inga kommentarer: