lördag 18 juli 2009

Lördag

Idag har varit en riktig "on the road" dag med krydda av massa regn.

Har hunnit med riktigt mkt faktiskt
  • bankomaten snodde mitt kort :/ nåja det löser sig :P
  • tankat bilen... var sjukt längesedan. Över 2 veckor sen och jag som brukar 1 ggn/vecka
  • Besök på Gifs loppis efter hängslen (vill ha spännena på dem) Hitta inga :(
  • Besök på Bois loppis, samma ärende men inget resultat där heller.
  • Runda på torget, var och kollade in en sybloggare. Klämde och kände på de nya tygerna från JNY design... mkt fina, MEN ska inte ha ännu.
  • Iväg en runda till, nu till Långås marknad. Shoppade bara nyttiga saker. Korv, bröd och muffinsformar. Sen slank det ner en låda med kokostoppar med, men vi har inte köpt godis på väldigt länge så det jämnar ut sig.
  • Sova - var trötter
  • Kvällsmat hos svärmor
Ingen dålig lista för att vara lördag... har fått användning av våra paraply vi köpte på IKEA förra veckan. Väl värda sina pengar.

Gör en liten efterlysning här på bloggen. Någon som har ett par hänglsen med spännen på som ändå bara ligger?? Give them to me :D

1 kommentar:

Charlotte sa...

Va roligt att du tittade in hos mig! Jag har sånna där "fäststroppar" som jag köpt på Jysk, det är nåt liknande sån fästanordning på dom, kolla där, sist jag var på Jysk så hade dom kvar en sån.