lördag 11 juli 2009

Rastlös

Har jag varit idag, och det var inget roligt alls. Är inte van vid att vara ledig så här mycket efter allt som jag gjort de senaste åren med studier och jobb samtidigt plus div. olika engagemang i ditt och datt. Nåja, överlevde trots allt dagen. Vi tog en sväng till mina föräldrar, där var det först kaffe och tårta och trevligt sällskap när lillasyster Eve med sambo Sven, farmor och så lillebror Björn och mamma och pappa så klart.

Slappade lite eftersom "ungdomarna" skulle på kalas och vi skulle stanna på mat. Vankades ribs, stekt färskpotatis och massa grönsaker. Passade på att ta en härlig promenad innan vi åkte hem. Vi hittade massor med Smultron och blåbär så blir det ingen bebis inom det närmsta så åker vi nog och plockar lite. Kantarellerna är på g med... så gott.

Nåja, nu är jag och Knyttet ensamma hemma ikväll igen. Tänkte börja klippa till en snuttefilt till liten så får vi se hur långt jag kommer....

Gokvällen på er!

Inga kommentarer: