onsdag 25 mars 2009

Kanske ska fira med en vagn idag...

Vi är ju om 4 månader i behov av en vagn, och som de flesta andra ställen så kommer det väl vara semestrar hit och stopp i tillverkningen och allt annat trams. Kanske lika bra att slå till idag?? Om jag skulle få ett nej på grejen idag så får jag väl köpa den för att trösta mig själv, om det blir ett ja vilket jag hoppas och tror så får jag köpa den för att fira. För det känns ju alltid säkrare att ha den hemma... innan den man vill ha tar slut för det vill vi ju verkligen inte.

Egentligen verkar det nästan som flera av bebisverkstäderna dit man går när det redan är en liten i magen tar semester här och där i sommar. Dels ska man själv hinna med innan man går på semester, så ska man hinna med allt som inte finns på sommaren oxå. Eller så får man ersättare... hur kul är det... mina 3 sistar BM besök ska vara till någon jag inte träffat... men men, blir ju bra uppladdning inför förlossningen för dem känner jag ju inte heller.

Laddar vidare inför dagen

1 kommentar:

Linda W sa...

Jag väntar med spänning!!!!!
Kram L