lördag 28 mars 2009

Knyttet vilar

Efter en veckas discodansande så är knyttet förhållandevis lugn sedan igår. Men kommer säkert igång sen framåt kvällen, är ju inte konstigt om den inte orkar hålla igång hela tiden. Gav sin pappa en rejäl spark i handen i torsdagskväll. Hihi vilken buse ;)

Knyttets låda med kläder fylls på mer och mer efter hand som de blir helt färdiga. Visar dem här så fort hela kitten är färdiga, men väntar en tygleverans i veckan och hoppas kunna använda några av dem i minikollektionen.

För första gången på mycket länge så fick jag sovmorgon idag :D ni kan inte ana hur skönt det var att ligga kvar i sängen till kl. 7.40. Jag minns inte när jag sov så länge. Bara för det är jag säkert vaken halv 5 i morgon. Nu ska knyttets möbler betalas... lika roligt varje gång räkningarna kommer :( Men det är väl lika bra att leva knapert, för så värst mycket har man ju inte till hösten sen heller.

Ha en bra lördag.
Kram

1 kommentar:

Linda W sa...

Jag är impad av dina kläder du syr! Du måste vara ett syproffs!!!!