onsdag 25 mars 2009

Låt skumpan flöda ....


Jag klarade det, blev idag godkänd på en rest som hängt med från högskolan sedan HT 2006 vilket är en hel evighet sedan. Läste då sista terminen på lärarutbildningen och idag fick jag äntligen godkänt på min slutpraktik. Ett jättetack till mitt arbetslag som varit en guldgruva och så roliga att arbeta med. Kram på er allihop! Så nu ska det köpas 2 vackra silverramar så ska mitt Examensbevis få hänga i den ena... Ts i den andra och så ska vi leva lyckliga i alla våra dagar.

Idag var dagen D då jag skulle dricka skumpa i överflöd då detta varit riktigt motigt att få till. Tack chefen för jag fick ha min semester nu med så kort varsel, stort tack till Barn och Utbildningsförvaltningen som fixade en så grymt bra plats till mig. Tack Högskolan Kristianstad som till sist gick med på att jag fick vara i Varbergs kommun så jag även kunnat ha ett privatliv även om jag är grymmetrött just nu. Tack till mina underbara kollegor som stöttat och trott på mig inför dessa 3 veckorna. Tack familjen, släkt, vänner och naturligtvis T. Vad säger ni... kan det passa med ett kalas i maj runt min födelsedag kanske?? vet att ni är flera med mig som lägtat efter denna dag.

Skumpan och fin whiskeyn står och tittar på mig i hyllan, men jag har blivit lovad att få smaka på dem på kräftskivan till hösten. Så under tiden gott folk. Skååååååål

Och eftersom det inte blev min skumpa dag ska jag fira med att skicka iväg barnvagnsbeställningen... vi ska bara besluta vilken. Återkommer om den punkten om ett tag.

1 kommentar:

Sjöormen sa...

Grattis!!! Jätteglad för sin skull! :-)