måndag 27 april 2009

Ännu ett rum HELT klart

Tjohoo, nu går det verkligen framåt, ljuset i tunneln blir starkare och starkare. Den sista pusselbiten i sovrummet ordnades igår så nu står vaggan där den ska stå sen, blev väldigt gott om plats igen. Dock ser det lite tomt ut på väggarna, väldigt tomt om jag får säga så. Så jag funderar på om man kanske kan önska sig en tavla i julklapp -jag vet låååååångt kvar.

Men vi överlever tills dess utan och efter att ha betalat räkningarna så står det helt klart att tavla är verkligen inte prio 1 här. Helt ärligt så kommer den ganska långt ner för uteplatsen används mer flitigt att titta på än en sovrumsvägg :P Även om mycket tid spenderas där så är det på tok för jobbigt att titta baklänges en längre tid.

Men jag vart iaf lite flitig igår kväll och fick in en skoluppgift. Ska se om jag kan vara lika flitig idag för då är jag på banan igen... nästan iaf.

Nu väntar frukost och sedan en låååång jobbedag - de verkar avlösa varandra.

3 kommentarer:

Linda W sa...

ja jobbdagarna har plötsligt blivit tunga...Jag skulle jobba till 17 idag och i morgon sen till 16 på onsdag plus pedagogisk afton mellan 16-18. Men jag gick till chefen o sa att det var mer än jag pallar med så då var det helt ok o jag slapp gå på den! Guuuud så skönt..lite kortare vecka. tur med att vi är lediga på fredag!! Gott med långhelg.

Så härligt att du får en sak till att bocka av nu när det är klart i sovrummet!! =)

Kram L

Sjöormen sa...

Vad kul att ni kan bocka av rum på listan! Vi trodde för ett tag sen att vi inte hade så mycket att fixa, men nu helt plötsligt är det 5 rum och en trädgård på listan... :-P

Eowyne sa...

Du jobbar på bra tösabit... Jag ser fram emot uppdateringar :D