tisdag 7 april 2009

Idag är jag inte på topp

Det är en bottendag för mig idag på många sätt. Har inte på flera månader kännt mig så off som jag gör idag. Hoppas det vänder snart för inte är det roligt inte, kan ju inte gömma sig på jobbet heller för det är barn överallt. Idag är en sån dag när man helst hade velat låsa in sig hemma och slippa titta ut. I morse mådde jag bara illa - inte sådär kräkfärdig men det var väl hela magen som skulle hitta en ny plats när partyprinsen/prinsessan ska ha lite mer plats att dansa runt på. Hoppas jag slipper bli dålig iaf, för det vill jag verkligen inte. Försöker bättra på allt genom att mumsa lite godisar på jobbet. Hört att det finns en kaka i personalrummet med, får ta en sväng dit innan rasten är slut.

1 kommentar:

Linda W sa...

Ja i personalrummet kan man ha tur o hitta det ena o det andra! ;)
Hoppas att det känns bättre ikväll, det kan vara påfrestande att ha vårt yrke när man vill vara ifred...

Kram L