tisdag 28 april 2009

Lite skryt

Jag har ju inte kunnat släppa studierna på högskolan helt så fortsatt läsa där varenda termin även efter programslutet. I förra kursen råkade jag bli lite väl trött på slutet så jag fixade inte att läsa och jobba - men vad gör man inte för att knyttet ska växa ordentligt ;) så jag hoppade en vecka samt tentan. Nu är veckoresten inskickad, väntar bara på resultat. I den kursen jag läser nu så missade jag även där en veckas diskussion då tröttheten tog överhand och fokus låg på en annan utbildning och den är inskickad och godkänd. Duktiga mig :D Nu har jag precis skickat in veckans inlämningsuppgift som ska vara klar till på söndag... undra om jag hinner fortsätta på en uppgift innan jobbet i morgon. Det är så skönt att bara kunna beta av såna här saker... har fortfarande en tung sak kvar... men jag laddar för fullt. Eller hur mamma??? Jag vet att det kanske är fel saker enligt dig... men nu jäklar är jag på g...mer än någonsin.

1 kommentar:

ida sa...

Du är grymt duktig :) Hoppas att allt är bra? kram ida