onsdag 22 april 2009

Barnvagnen har landat

Idag kom den äntligen -Vilket sätt att fira 3 månader kvar dagen på :D
T fick äran att hämta ut vagnen med hjälp av svärmors bil, för jag har låååånga arbetsdagar denna vecka och är inte säker på att hinna hem till 16.

Frågade fint när jag kom hem om han pillat mycket på paketet i väntan på jag skulle komma hem... men icke. Däremot tog det ungefär 10 sekunder innan han frågade om vi kunde skruva ihop den ;)
Fick lov att lägga ut bilden på T och vagnen, men han lät hälsa att han är fruktansvärt långhårig och ska minsann klippa sig när CSN kommer. Han är stormförtjust i vagnen och tycker den är riktigt snygg. Jag håller givetvis med, valde ju den tillsammans.


Toffée var inte sen att provligga den och tyckte den var väldigt skön och mysig. Var ju tvungen att bädda den med de nysydda lakanen och de passar så bra. Bäst att ha lite lakan på för man vet aldrig vad trollungarna hittar på när man inte är hemma. inte när man är hemma för den delen heller.


Nu funderar jag som bäst på hur man ordnar med en 2 fina väskor till regnskyddet och myggnätet. Hade varit tjusigt att ha något som dekorerade vagnen lite. får helt enkelt klura ut något mönster för misstänker att det inte finns något färdigt.

barn ska ju vara varma av sig har jag hört, men Knyttet kanske brås på oss och vi gillar massa täcken när vi sover. tog bäddgrejerna till vaggan så kanske ska man ordna en omgång till eller?? kudde i alla fall.