onsdag 8 april 2009

Konsten att sova på rygg

Kan låta som en enkel match, men nej det är det inte. Stor svank som man har, en halv fotboll där fram så blir det liksom tungt och ont i ryggen när man ska sova på rygg. Men jag har kommit på den ultimata lösningen. Tar nämligen sambons vetekudde som är lång och ganska platt till modellen men den passar perfekt som ryggstöd.

Och jag kan sova som en prinsessa, om det inte hade varit för en väldigt orolig T i sängen. Stackarn kan inte ha fått många blundar i ögonen för så fort jag ens rört mig har han hoppat till i sängen. För att skoja till det lite så sitter Fluff i fönstret från kl 3 och knackar och vill in... för er som tror att en katt inte kan konsten att knacka så har ni inte träffat Fluff, han kan.

Dags att ta på sig dagens outfit, påskkärring är det. Tror min kattklänning får funka idag, eller kanske en av sommarklänningarna. Hmmm dags att testa.

Ha en bra dag för det ska jag :D

2 kommentarer:

Eve sa...

jag lovar att jag ska ta med borren ikväll! har skrivit upp det på packlistan så vore ett under om jag skulle missa den. ha nu en bra dag som påskkärring :) vi ses på freda! kram

Linda W sa...

Jag själv får ont i ryggen om jag INTE sover på rygg...( eller mage) Men jag sätter upp en fot så svankar man ut lite, alternativt att slänga ett ben över sambon,..haha,..han märker inget sover som en stock..
Gillar ligga på magen emn det blir vissa protester ibland..men det funkar fortfarande!

Kram L