fredag 17 april 2009

Besök hos BM

Hann med detta på morgonen innan jobbet. Knyttet är på topp i magen och har fina hjärtslag på 135/minut. Sen mätte hon magen min, den låginom normallinjerna om än på lägre halvan, men det är ju ingen suprice. För att späda på positiva saker så hade jag idag perfekta HBvärden igen och slipper mina järntabletter som jag bara testat då och då -mådde ju illa dagen efter jag tagit dem :/ Så nu är det en månad kvar tills nästa gång och sen rullar det på lite oftare på slutet. Tog bara 15 minuter idag jämfört med 1½h förra ggn, hon är lätt att prata med Kicki.

Ska försöka mig på att boka tid nu på rasten till att komma och kolla förlossningen. Kan bara i maj månad för sen börjar ju föräldrautbildningen och det är mycket träffar mm som ska klaffa. Gärna en och annan stund på soffan med.

I em blir det till att njuta i solen

Inga kommentarer: