tisdag 7 april 2009

Tadam tadam

*dansar in på bloggen med fjäderlätta danssteg*

Sedan senaste blogguppdatering har jag nu fått klart några för mig väldigt positiva saker.

  1. Garderoberna som är vårt stora dilemma har nu mamma och pappa lovat husera, samt mamma fixar att brorsan hämtar dem till veckan. Gött, sen kan vi ordna på allvar här hemma.
  2. Deklarationen såg mörk ut, de hade för sig att jag skulle betala tillbaka nästan 2000:-, kändes sådär bra med tanke på framtiden och så. Gjorde en ny uträkning med mina reseutlägg, *trumvirvel* 10000:- in på mitt konto. Det betyder att jag klarar lånen för juli, augusti och kan dessutom äta lite gott. Lyckliga jag. Tror nämligen inte att min FP lär komma med en gång.
  3. Jag är mätt i magen
Så nu är min lycka total. I morgon är en ny dag med nya tag, påskfirande på jobbet och stängning. Kan inte bli så mycket bättre.

Inga kommentarer: