torsdag 2 april 2009

Knyttets mamma trött

Varje kväll har jag varit obeskrivligt trött, försökt ta en vilopaus efter jobbet för att orka något om kvällarna men har aldrig vaknat till liv efter pausen. Kan sova hur länge som helst känns det som. Känns mindre lustigt eftersom det är så mycket jag vill ha gjort nu i dagarna. Men men, hoppas kunna beta av listan i helgen.

Om jag hinner i morgon så ska jag ringa och boka tid i mag för förlossningsbesöket, hört att det är eftertraktade tider så man ska vara ute i god tid. Och i Juni börjar ju föräldragruppen. Många saker man ska på nu. Nästnästa vecka börjar Knyttets pappa i pappagrupp. Ska bli intressant att höra vad de diskuterar där. Själv funderar jag på vattengympa, det vore inte helt fel. Får se om jag får in det i mitt schema. Annars växer magen och frodas, är väl dags att ta en ny bild.

Några oroliga läsare tycker min mage är läskig, men jag kan lova att än är den inte farlig. Bits inte eller så. Möjligen är den ivägen när man sitter men det är nog bara för man ska halvligga i soffan och ha tallriken på den. OM inte Knyttet dansar breakdance samtidigt för då studsar den iväg.

Inga kommentarer: