tisdag 14 april 2009

Svaret är ja

I söndags så kändes magen väldigt tight och i fredags och lördags kväll så mådde jag inte helt prima. vi funderade på om magen kanske växt något, är ju svårt att med blotta ögat se någon skillnad över en helg, men efter ett besök i duschen i morse så är svaret på våra funderingar JA!

Knyttet verkar vara på G och boxar mig som om jag vore en boxboll... en liten rymling ;)

Nåja, jag och T har storslagna planer för veckan. Här ska pluggas och visst låter det spännande. T önskade sig en vecka ledigt att inte göra något... vem hade inte behövt det. Själv ska jag minsann ha fixat undan justeringar i en uppsats och sen en kompletering till kursen jag läser. Däremellan ska jag jobba och så börjar alla mina utvecklande samtal nästa vecka. Måste hinna förbereda dem :/ Blir till att jobbe 24h om dygnet och ha roligt när maj månad börjar istället.

Idag färgar jag lite fler av Knyttets kläder. Solrosgula ska de bli - ska nog ta en kik och se hur de ser ut.

Dags för läsning...

Inga kommentarer: