onsdag 22 april 2009

T är bra på att sova...

Han gillar verkligen inte att gå upp ur sängen. Gick förvånansvärt bra under hans praktik, försov sig inte en enda gång. GRATTIS! Idag var det som vanligt, hans väckarklocka ringde mer än lovligt många gånger (mina nerver klarar bara inte det) så som brukligt går jag in som en Bulldozer och ser till att han kommer upp. Är ju inte värt någon snällare väckning när klockan försökt 5 ggr redan ;)

I alla fall så kom han upp, tur var väl det för idag avgörs hans sommaröde... sommarjobb eller ej en halvtimme efter jag dragit honom ur sängen. I alla fall så håller jag tummarna att det går bra för älskling på intervjun för vi skulle verkligen behöva en inkomst i sommar... finns ju ingen möjlighet för mig att dra in så mkt pengar :P Har en känsla av att min FP inte lär komma förrän i augusti... och efter lite räknande så blir det ju inte superfett ... Chans till extrajobb i höst är därför inte fel för oss...

Inga kommentarer: