fredag 10 april 2009

Saker till Knyttet

Har den senaste tiden sytt en hel del smått och gott till Knyttet, men allt är den andra bloggen Lilla Hjärtat så länge. Känns lite dumt att blogga dubbelt om varje liten pryl, men när kitten är färdiga så tänkte jag lägga ut dem här med. Undan för undan fylls det på här hemma med saker till Knyttet, men är skönt när det fortfarande finns gott om tid kvar. Har ju en massa saker jag skulle vilja sy till liten. Allt är inte panik men sen vill man väl göra annat till liten.

Har hittat mönster på supersöt skallra, sån måste jag bara göra. Nu sparkar knyttet så det är dags att förflytta sig ut på uteplatsen med en studiebok. Trött trött är jag eftersom jag vaknade 6 i morse. När jag pluggat färdigt så bär det av till Grimmared för att få på sommardäcken och träffa syster med kille. En lite tidig påskmiddag för oss som inte kan vara med i morgon. Och på tal om det så borde vi nog se till att katterna är inne, för de ska följa med.

Inga kommentarer: