lördag 30 maj 2009

3524 dagar

hade jag mitt körkort innan jag blev stoppad av polisen första gången. Var inte så farlig som det låter, egentligen väldigt komiskt. Vi var på väg hem till Ida för att sova efter en lång och trevlig kväll på Kåren där vi först var på sittning och sedan Klimax (bartömning). så strax efter 2 i natt vinkade polisen glatt till oss. De ville gärna se mitt körkort vilket jag för en gångs skull hade stenkoll på :D

Sen frågade polisen sin kollega om han hade några papper... jag fick då lite reklam om de nya hastighetsbegränsningarna och om att använda bilbälte. Sen småpratades det lite om hur länge det var kvar tills bebisen skulle komma. Sen fick jag köra vidare. Som vi skrattade åt deras reklamutdelning :D Där satt vi i overaller och allt...

1 kommentar:

Ida sa...

Sjukt kul fortfarande :)