onsdag 13 maj 2009

Lära kännalista

Ida (och ekorren) hade fyllt i denna lista så då testar väl jag med

1.Hur gammal är du om fem år?
33, ojsan tiden går
2.Vem var den sista du träffade? Fluff, bebiskatten
3. Hur lång är du?Lagom lång för min egna längd, i passet står det 161cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Film?? ser jag aldrig på då jag bara somnar så det minns jag inte ens.
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Kollegan: God morgon. Glöm inte skivorna. Så kan jag avsluta projektet. Ses senare. Kram (något sådant)
7. Vad är helgens planer? Kalas så klart och lite plugg
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa...
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta!
10. När såg du senast din mamma? I lördags. Var där och hämtade lite saker
11. Vilken ögonfärg har du? melerade, blå/grå
12. När vaknade du idag? strax före 5 om jag inte minns fel
13. Har du någon gång hittat en katt? japp
14. Vilken är din favoritplats? Nu hade jag kunnat tänka mig en skön solstol på en varm strand och bara koppla av
15. Vilken plats föredrar du minst? Hos doktorn... gillar inte det. Men det är ju nödvändigt ont...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Tror väl Varberg men bor inte här i denna lägenheten
17. Vad skrämde dig som barn? Ormar
18. Vem fick dig att skratta senast? Dåligt minne, måste varit ett barn på jobbet, har inte träffat så många sen dess.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på vart man somnar ;)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? Oj, Halland, Västergötland (ja Grimmared tillhör det landskapet men hallands län) Skåne och Jämtland.
24. Har du någon gång spytt på någon?? Säkert när jag var liten
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor ute, går ofta barfota inne
26. Är du social? Så klart jag är
27. Vilken är din favoritglass? CHOKLAD (kulglass ska även kompleteras med Melon och Polka)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala mina lån, resa och byta bostad
29. Tycker du om kinamat? Nja sådär
30. Tycker du om kaffe? Ja!
31. Vad dricker du till frukost? Te eller oboy
32. Sover du på någon särskild sida? Den som är bekvämast
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Det är mysigt
35. Är du en beroendemänniska? Inte direkt tror jag
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja! HångelJucke
37. Vill du ha barn? Knyttet är så välkommet om ca 10 veckor
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, från kåren till akuten i K-town
40. Föredrar du havet eller en pool? Svårt val, men en dag på stranden är ju verkligen inte fel
41. Vad spenderar du helst pengar på? Saker jag vill ha!
42. Äger du dyra smycken? Verkligen inte
43. Har du någon gång testat narkotika? Inte medvetet
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Chokladrån
45. Vem är den roligaste människan du känner? Svårt, vet faktiskt inte.
46. Välj ett ärr på din kropp? Handen, Christian och jag grävde efter en skatt och han grävde med en glasbit vilket resulterat i ett långt fint ärr precis nedanför lillfingerleden.
47. Vad har du för ringsignal? Bra fråga, hinner inte kolla upp vad den heter.
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Ja. Har precis hämtat mina kläder jag åkte hem från BB i samt lite stickade saker som mormor gjort till mig.
49. Flirtar du mycket? Glimten i ögat är väl mer rätt svar
50. Vart togs din profilbild? På msn är det Knyttet och den togs på MVC i februari kanske.
51. Kan du byta olja på bilen? Hallå, har brorsan på bilverkstan här bredvid. Så nej det kan jag inte.
52. Har du fått fortkörningsböter? Japp, blev fotat i en kamera en gång. Men aldrig blivit stoppad av polis.
53. Vilken var den senaste bok du läste? 9½ månad av Ann Söderlund
54. Läser du dagstidningen? nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? Diggar mer
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Tja, det var mina komp och Pimtimmar för jobbet
59. När var du i kyrkan senast? Det var dop i januari
60. Är du nöjd med din kropp? Nja, ganska nöjd, men hade väl gärna haft lite mer kött på benen.
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Inte gift än..... men utesluter det inte.
62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Kotten, Anna, Christina
63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? Umgås inte så mycket med folk just nu. Men saknar alla gamla roliga vänner från K-towntiden
64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Ja
65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Har honom redan. annars hade jag inte väntat Knyttet.

Inga kommentarer: