tisdag 12 maj 2009

Trist natt

Natten var absolut inte den bästa man kunde tänka sig, stressen sitter i halsgropen men det finns absolut inget jag kan göra åt det. Idag har jag en massa som ska och borde börjas på när jag kommer hem från jobbet.
  • Prio 1 -Start/Mål skyltarna ska bli klara
  • Börja min Pim3
  • Samt ögna igenom veckans uppgift i mattekursen
Innan veckan är slut är min tanke att:
  • Jag ska ha plockat undan alla saker i Knyttets rum som inte ska vara där.
  • Gjort en uppgift på hemtentan
  • råmaterialet till min Pim3 klar
  • Så klart att veckans uppgift på kursen är gjord med.
Hoppas det är en överkomlig plan, för dagarna de går och går efter varandra -måndag tisdag onsdag torsdag ....

1 kommentar:

Linda W sa...

Jag tycker att du ska lägga undan alla dina " måste göra" listor ett tag innan du stressar ihjäl dig!
Skolan fattar jag känns viktigt för dig men lilla Knyttets rum hinner du ta sen...jag lovar..vet att man vill ha färdigt allt så snart man kan men det spelar ingen roll om det är färdigt innan bf för du har din bebis hos dig hela tiden iallafall!! Det viktigaste är att DU mår bra och tar det liite lugnt,....försök att njuta av din graviditet för det varar inte så länge... ta en sak i taget.. ;)
Förlåt min predikan...oops.. men jag menar bara väl Sandra.

Kram Linda