onsdag 6 maj 2009

Väntat en hel livstid på dagen idag...

Eller väntat och väntat, den har bara inte blivit av. Idag gick mitt presentkort ut som jag fick när jag fyllde år. Hade önskat mig en nagelbehandling och det fick jag :D bara det att jag inte kommit iväg och fått gjort den. Men i morse var det då äntligen dags!
Så här fina är mina naglar nu!

Tack älskling för den fina presenten, lite lyxigt med fina naglar för en gångs skull. Fick även lite tips på hur man kan göra med mina med tanke på jobbet osv. Hon som gjorde mina naglar kläckte ur sig en för mig urkorkad kommentar.
- Eftersom jag vet att du inte kommer tillbaka så kan du få detta för resten av pengarna!
Visst fine, presentkortet gick ut idag så snällt att hon fixade något för de pengarna. MEN vem har sagt att jag inte blev biten att alltid gå med fina naglar nu när jag fått uppleva det en gång äntligen?? Synd om henne, men så värst mycket reklam får hon inte av mig efter den kommentaren. Kanske tolkade jag henne fel, men sånt säger man väl inte till sina kunder?

Förövrigt har jag efter mitt förra inlägg kollat upp lite fler detaljer, examinationen på PIM3 är på måndagen :D så jag kan vara med. Tjohooo nu ska jag bara klura ut vad jag ska skriva om för pedagogiskt minne. Svårt ämne. Kan man göra en utvärdering av en situation kanske? Hur man skulle vilja arbeta vidare? Eller kan man göra som en introfilm så som hon gjorde i frågefilmerna? Många frågor, hoppas min examinator kan svara på dem. Får ringa honom i morgon så kan man kanske pilla på 3:an i helgen. För er som inte vet vad Pim är för något så kan det beskrivas som en liten datautbildning för pedagoger där man själv ska lära sig att använda div. verktyg på ett nära kopplat sätt till verksamheten. Känns som kvällen fick en bra vändning till sist, dessutom är jag mätt och Knyttet hoppar rundor i magen så livet på topp med andra ord.

Nu ska jag läsa en studiebok och sen sova gott.

1 kommentar:

Evelina sa...

jättefina naglar sis :)