måndag 25 maj 2009

Babyskyddet hämtat

Idag när älsklings pengar kom in på kontot så passade vi på att hämta ut Babyskyddet. Så nu är alla stora saker fixade tror jag. Säkert lite småsaker kvar men sånt överlever man ju.


Britax BabySafeplus i färgen Robbie

Till denna valde vi en bältningsbar bas, ISOFIXbasen kostade mycket mer och så länge använder man ju inte stolen. Nu ska vi bara bli haja på att koppla loss den från basen, krävs lite träning verkar det som för att det ska gå smidigt.

Vi fick även shoppat hjulskydd till barnvagnen, kommer nog att bli super eftersom den typ måste parkeras inne på Knyttets rum eller ska genom hela lägenheten för sköna sovstunder på uteplatsen. Hoppas på välinvesterade 99:-

Undra hur det går med spjälsängen, kollade på den i lördags, då hade bror min kommit så långt att han slipat den. Undra om den kommer hem till oss i veckan. Vore kul att börja fixa det sista för att se hur det verkligen skall vara.

1 kommentar:

Evelina sa...

Om det var du syster som skrev en kommentar hos mig så självklart har jag inte glömt bort att ni kommer nu på lördag. Jag menade att jag ska fira nästa lördag igen. Den 6:e juni då jag kommer hem :) självklart glömmer jag inte bort att vi ska få finbesök :)