måndag 18 maj 2009

5 av 6 godkända

Nu har de flesta resultaten av min förra pluggvecka ge skörd. 5 av 6 resultat är godkända och den 6:e uppgiften ska bara få en ny examinator så får vi se vad som händer. Tyvärr var det ju så att uppgift nummer 6 var den som var mest viktig att få godkänt på men men. Jag hoppas på en jätteskörd innan juni är slut. Det mest positiva just nu är att kilopriset på Jordgubbar lär sjunka innan Högskolan Kristianstad beslutat sig för hur de skall lösa det.

Redovisade min Pim 2 idag och det gick ganska smärtfritt, inte för att jag gillar att höra mig själv direkt men det fick gå. Hoppas inspirationen börjar flöda snart för denna vecka ska det pluggas tänkte jag. 2 examinationsuppifter ska slutföras sedan är allt avslutat på mitt meterlånga ladokutdrag :P många poäng är där i alla fall....

Kom på att vi ska till förlossningen i morgon, bäst att lägga in en påminnelse till sig själv annars lär jag väl missa det och det vore synd. Nu ska jag nog sova, för trött som en gnu är jag och lite ledsen i kroppen för att det går så trögt med högskolans byråkrati... inte alls roligt :(

Inga kommentarer: