söndag 17 maj 2009

Järntillskott?

Tog inte värdet i fredags hos BM, har sett jättebra ut utom en liten svacka en gång men absolut ingen fara den gången heller. Tror egentligen inte att min trötthet beror på Järnbrist heller utan mer att Knyttet faktiskt växer och att det är det som gör mig trött på eftermiddagarna. Vore ju faktiskt väldigt konstigt om det inte skulle påverka en. Är bara 8½ vecka kvar till BF (shit va tiden går) och nu ska den väl lägga på sig allt hull om jag inte missminner mig. Lägga på vikt är ingen barnlek, det vet jag som försökt en längre tid utan nämnvärt resultat så den lill* kanske jobbar stenhårt med detta?

OM 6 veckor är det juli månad... helt ofattbart. Vad har man gett sig in på?? om ca 6-10 veckor kommer mitt liv att ta en helt annan vändning och det är fortfarande svårt att förstå. Är det bara jag som är trög när det gäller detta?

1 kommentar:

Sjöormen sa...

Kan inte säga helt säkert eftersom jag inte har varit med själv... men jag tror det är ofattbart för alla :-)