måndag 11 maj 2009

Tentadags

Som jag skrivit tidigare så skickade jag in en rest från höstens kurs i Växjö. Följdfrågan var när jag skulle få skriva tentan?? Eftersom det gått 14 dagar så ringde jag och frågade så mailet verkligen kommit fram och det hade det. OCH tentan publicerades idag :P så nu blir det hem för att plugga allan igen, för den ska vara klar till den sista maj. Bäst att sätta deadline till helgen för sen måste jag ta tag i min Pim 3.

Vår datapedagog var här idag och nu känns det mycket bättre inför det projektet. Ska genast börja fixa med den. Om inte det var nog så börjar idag vår examinationsuppgift i kursen som jag läser just nu i matematik för små barn, så nu ska jag göra en lärstudie på mig själv som ska redovisas på träffen den 5 Juni. Sen är jag skolfri för minst en termin framåt. Får skaffa mig en hobby och så ta hand om Knyttet förstås.

Och bara för man skulle få rätt att gnälla på FK lite så hade de givetvis fixat mitt ärende idag på morgonen, så ikväll kan jag söka min föräldrapenning. Men en eloge till dem, svarade direkt och varit riktigt snabba ändå. Så än så länge har jag bra erfarenheter från dem.

Jag latar mig verkligen inte efter jobbet ;) men ska bli skönt med semester sen i juli :D Hoppas bara jag får vara ledig någon dag och landa hemma innan Knyttet kommer.

Inga kommentarer: