lördag 2 maj 2009

Bångstyrig

Ikväll var Knyttet inte på min sida alls. Efter att ha varit lugn som en filbunke hela veckan och jag fått en massa energi och kunnat sitta i soffan till midnatt och allt så var jag tillbaka på ruta ett igår. Sitta ner är inte lätt, magen är både hög och låg :/ och Knyttet levde loppan. Men jag gjorde mitt bästa att vara social när syrran Sofie med sambo samt nya grannen Emelie var här och grillade. Passade även på att ha Kubbpremiär. Grabbarna vann på att vi missade kungen, men tur det... de hade blivit väldans sura annars. Tror för övrigt att de kommer vara mest trötta idag.

Ska fortsätta min flitiga vecka och posta ett brev till min examinator idag. Sen är det bara en sak kvar... när den är godkänd ska jag köpa en gulfärgad ram. Tur det är långhelg för då hinner man med lite annat också. Som igår, trädgården blev riktigt bra, om ett par timmar kan jag ut och fota hur fint det blev. Kanske kanske kan jag rasta symaskinerna lite ikväll, T måste nämligen plugga och titta på TV är inte min favouritsyssla.

Dags att sätta fart. Redan betat av alla blogguppdateringar mm så nu jäklar. Innan 10 ska jag vara klar för då vill jag ner till stan.

Inga kommentarer: