söndag 3 maj 2009

Knyttet ska vara stolt

Det tycker i alla fall jag som Knyttets mamma. För så som jag jobbat undan i veckan så borde jag få fira med värsta stora glassen. Knyttets pappa lyckades även han få in sin skoluppgift och jobbar nu på att bli golfproffs... att det ska vara så svårt att svinga i sällskap ;)

Nästan så jag misstänker att Knyttet vill se dagens ljus tidigare än beräknat, lite skrockfull av mig och eftersom jag fått så grymt mycket energi i veckan att slutföra saker så kan man ju börja undra. Hoppas bara liten vill stanna ett bra tag till - du vet väl att du är på tok för liten. Du behöver mer hull på benen. Men sen när skulle Knyttet börja lyssna på mig?? tssss

Det pågår en hel del prat om förlossning just nu, kan det vara för att det faktiskt närmar sig. Idag är det nämligen bara 80 dagar kvar och Knyttet har redan bott i magen i 200 dagar. Knyttets pappa tror på att man bara trycker på en knapp så är barnet ute. Syrrans sambo gjorde jämförelse med att hoppa från 10m trampolinen. Har man inte gjort det innan så vet man ju heller inte vad det är man ger sig in på. Nä det är klart. MEN som jag sa då... det är över på bara några sekunder, en förlossning tar betydligt mycket mer tid än så.

Dags att fortsätta vara flitig. Syr undan massa halvfärdigt i syrummet så jag kan skapa lite nytt till Knyttet. Många planer på saker som jag vill testa :D

Inga kommentarer: