lördag 2 maj 2009

Näst sista avklarad

Har på morgonkvisten ordnat med den näst sista restuppgiften som jag har haft liggandes ett tag. Bara en kvar sen är jag i fatt allt och kan rulla tummarna hela sommaren. OM det inte är så att Knyttet liksom bestämt sig för att komma tidigare och det är h*ns sätt att se till att allt är fixat och klart innan dess. Jag tror på sånt men för Knyttets skull så får den gärna stanna tills den är färdigbakad så man kan njuta lite mer här hemma med en gång och inte bo hela sommaren på ett sjukhus för det är ju inte skoj.

Känns som Knyttet inte varit så framträdande i bloggen nu senaste veckan, men livet är ju inte bara magen utan allt däromkring som Knyttet ska komma till. Den senaste veckan kan sammanfattas med att den varit väldigt bra för Knyttet får en lite mindre stressad mamma när allt detta är klart. Och det ska bli så skönt. Har inte varit ute på stan och kollat bebissaker på länge, kanske finns det något att fira dagen med som kan få följa med hem.

Håller tummarna för syrran som skriver tenta i detta nu, du fixar det ska du se.

Sen tycker jag att vissa lärare borde jobba helgen med att rätta alla mina saker jag skickat in under veckan... inte fått den minsta respons ännu :/ Hoppas det kommer i veckan.

3 kommentarer:

Helena sa...

Enda lärare som jobbar helger är förskollärare, har du inte märkt det än? :-)

Eve sa...

Hej gravida kvinna ;) min tenta kändes helt okej idag så jag hoppas på det bästa att jag blir godkänd! men man ska inte ropa hej förrän man kommit över bäcken ;) det ska i alla fall firas att man är lite "fri" nu några dagar! har ni några roliga planer i helgen? kram lillasyster =)

Linda sa...

Hej!
Skoj att vi hittat varann. :) Hoppas att ni hinner att fixa allt innan lilla knyttet känner sig redo att kika ut. Lycka till! :)