måndag 4 maj 2009

Min gissning är 3 månader kvar idag

Ni är för roliga, efter alla kommentarer i torsdags att jag var så stor så tror minst 2 att jag fått bebis idag men NEJ, Knyttet bor fortfarande i magen och där tror jag den stannar 3 månader till om den inte har bråttom.

Började med att jag ringde en kompis för att kolla lite om kåravgifter mm nu när jag varit så flitig och lämnat in på div ställen. Då säger en annan kompis som sitter bredvid:
- Ni får gärna komma ner med bebisen och hälsa på, hos oss finns alltid sovplats.
- tja den är ju inte här än säger jag.
- Inte? Men visst skulle den vara här nu. Du var ju så stor senast vi träffades (i mars)
- Nä, det är 3 månader kvar svarar jag.
- OJ

Sen ringer jag faster för att prata lite. Första frågan: Har det blivit bebis ännu?? Nä den får minsann stanna där den är ett tag till även om det är trångt.

Visst inte bara jag som tycker att tiden går fort ;) Men jag lovar att jag skall meddela på något sätt när bebisen är ute. Kanske inte samma dag eller så men så snart jag kan. Men ni kan få vänta läääääänge än ;)

1 kommentar:

Eve sa...

Ja så kanske det är. Grattis till tin godkända uppgift :) jag tror allt på att de sista också är godkända :) Jag ska hålla tummarna! får du reda på de resultaten nu i veckan eller? kram