tisdag 12 maj 2009

Lungt i huset

Ensam hemma, T gör sitt första jobbpass denna natt och Fluff har bara varit inne 5 minuter och Toffée mest sovit så varit riktigt lugnt. Gjort så gott som allt som skulle vara gjort och lite till. Mina fina naglar var inte så fina längre så bort med det gamla och på med lite genomskinligt lack, nu ser det bättre ut. Var inte det lättaste att få bort den gamla lacken.

I köket ligger en start och en målskylt och torkar. Ska trycka den sista målskylten strax. Har lite nya idéer på min Pim3 , men dubbelkollar en lag med examinatorn först så det inte blir fel. Vill ju inte göra arbetet i onödan.

Inatt kommer jag att sova gott, det känner jag på mig. Bytt pass på jobbet så jag är mellan, men å andra sidan ska jag till Försäkringskassan på infomöte direkt efter så hemma tidigt vore en överdrift. På lördag blir det kalas :D

sov gott för det ska jag
Knyttet verkar inte vara på sovhumör men det brukar lösa sig till sist ändå.

Inga kommentarer: